Att drömma wierd

Ah shit..
Är ute och åker bil med Steph hur jädra längesomhelst.. Vi är typ nånstans uppe i landet.. Men sen helt plötsligt är vi i smarholmen.. Vill bada men jag gillar ju inte hav. Så vi kör en bit till och är helt plötsligt uppe i Kåsjön. Perfekt.. Jag springer i vattnet.. Men stannar och ser ett obebott hus.. Och ser två krokodiler.. Bryr mig inte så mycket. Sen kommer Malin cyklandes på vägen ( i drömmen skulle jag ändå träffa henne senare ). Hon säger "Du sitter på en liten liten räv"... " Va??" säger jag och reser mig upp men ser inget..." Nej jag menar att de bor där under stenen"

"Sött".. Tänker jag.. men bryr mig inte allt.. likt krokodildelen där..

Jag tar av mig till min röda bikini men lyckas hetsa ena krokodilen så han kommer efter mig.. Men jag springer ut i vattnet och lägger mig helt stilla. Tills krokodilen är där och tar ett bett om min hals.. Jag rör inte en fena och ligger helt still när jag känner att hans tänder nuddar min halsplulsåder.. Som tur är så vaknar jag innan något mer händer :P..

Allt detta händer efter att jag har blivit bästa vän med Elin kero. Och hennes pojkvän som fyllde 24 igår :)

Wiieeeerd I TELL YAH!..

Nä om en stund ska jag ta mig in till stan och mysa lite med Lisa. Och sedan köpa kattsand.. För den nya kattsanden jag provade var det värsta jag någonsin gjort..
Det luktar fan ormbajs runt hela jävla kattlådan.. Öööörgh...

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0