Att få sämsta kommentarerna



Alltså.. Jag förstår inte denna kommentaren..
Är det ett konstaterande? Är det kritik? Är det påstående? Är det fjanteri?
Jag satsar på fjanteri.

Självklart värderar jag vad saker kostar. Jag lever ekonomiskt besvärligt. Jag vänder på varje krona jag äger och överväger alltid att snåla mer och mer. Jepp jag unnar mig några filmer ibland. Någon sushi osv. Men varje sak jag köper tänks nogrannt över. Och ja, jag skriver i min blogg vad jag köper för saker för att jag vill dela med mig och även för att kunna gå tillbaka och minnas. Stör det dig så kan du väl låta bli att läsa.? eller? Har jag fel?



Nåväl.. fuck it.. Nu sitter jag här med en halv folierulle i hövver. Sitter nämligen med svarta slingor nu.. Hoppas det blir bra och inte fläckigt :).. Ska ner om 10 minuter och skölja ut dem. Sen ska jag köra mina dagliga kvällssitups och armhävningar. Och sedan leka lite mer med min nya telefon :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0