Att shoppa

Idag har jag shoppat.
Jag har köpt 10 kg kattsand :P
Jag har köpt två hårfärger.. en svart och en röd..
Ska köra svarta slingor i nu med då..
Sen har jag även kirrat en ny telefon en W715 (se bild)

Jag blev erbjuden ett skitbra erbjudande från Comviq och eftersom jag ändå ska byta till dem den 18 okt. Så skaffade jag mig ett abonnemang och en telefon och fryste abonnemanget fram till 18 okt då jag även flyttar över mitt gamla telefonnr till Comviq :)..
Jag är feeetnöjd med telefonen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-04 @ 21:08:00
Postat av: Snuttan

Alltså allt du verkar värdera är hur mycket saker kostar och i vad du har köpt för saker

2009-08-04 @ 21:29:34








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0