Kirra

Ikväll om 50 min börjar True Blood visas på SVT. Jag har redan sett sässong 1. Men ska ändå friska upp minnet lite.. för snart släpps sässong 2 :)

Jag har även beställt böckerna som serien baseras på;.Dead until dark och Living dead in Dallas, Eller ja.. beställt dead until dark. Och bokat Living dead in dallas. Eftersom den släpps om exakt 2 dagar :) På svenska då. Jag är lat och orkar inte läsa på engelska.

Sen kirrade jag även hem Stephenie Meyers andra bok The Host. som nu också kommit ut på svenska. Det är alltså inte Twilight utan detta är en helt annan historia skriven av henne. Den ska iallafall tydligen vara skitbra. Och spännande.
Så nu har ja 3 böcker att läsa.
Plus att jag egentligen läser om Twilight böckerna igen. Men jag får pausa i det :)

Nu ska jag göra mig redo för sängen och vänta in True Blood.
Imorgon börjar jag 9 (gött)... Men slutar 19:00... Mindre gött.
Jag har dock ultraljudet av knölen i magen imorgon. Så jag ska gå ifrån lektionen för att åka till Haga röntgen. Och sedan komma tillbaka senare.

Då ska även min mor komma och hälsa på skolan. Som en överaskning. (för er som inte visste så gick min mamma exakt samma utbildning som jag för 8 år sedan) Och alla lärare är samma. Så folk har ju tillochmed kännt igen mig för att jag är lik mamma :) Men det ska bli kul att överaska lärarna med mamma :)

Nåväl.. nu ska jag smaka på tandborsten

Meeew

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0