Morrn'

Tjoow.. va trött jag är. Somnade runt halv 11. Men är ändå helt slut. Hade konstigaste drömmarna. Med Casion, 3 önskningar, ex. och Eddies mamma och styvpappa som dansade för oss. hahaha.

Nu är det dags för varmkök i skolan. Jag tvättade mina kockkläder igår så dom är rena och fina.

Idag ska jag ringa djurkliniken och beställa tid för en sterilisering av min lilletjej, Fanzy. Hon har börjat löpa igen och det är dags känner jag. Plus en sista vaccination av Foxi.
Jag hittade precis Fanzy's vaccinationsintyg. Och innan jag köpte henne så hette hon Elsa :)

Nåväl. Letar efter min faktura för knivarna jag beställde till skolan. Ser ut som jag har loosat den =/.. Får prata med Rolf och be om BG-nr så jag bara kan föra över rätt summa. och förklara...

Nåja.. Nu är det dags för mig att knalla bort mot skolan. Det börjar bli för kallt för cykel nu..
*(oh.. idag kan jag använda mina nya skor!!)*

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0