Nostalgi

Ibland önskar jag verkligen att man kunde spola tillbaka tiden.
Jag hittade massa gamla bilder på en cdskiva. Från i 1:a ring när vi åkte till norge. Jag, Linda och Robert. Mina då bästa vänner. Vi hade så ofantligt roligt.. Det finns liksom inga ord. Jag saknar den tiden så himla mycket.

Vi kallade oss för Angereds Härskare. Vi hade tillochmed vänskapsband som jag tror Gustav hade köpt i Brasilien. Vi var bara vi. Bara helt enkelt bäst.

Urrrrk... ge mig tillbaka den tiden. Allt var så himla lätt.




Här har vi Angereds Härskare
Två dansare och en mediaelev.
(nämn inte mitt hår. Jag vettifan vad jag tänkte på. Ville jag se ut som ett lejon... eller vad var problemet?)



Kommentarer
Postat av: Lindurr

jag saknar både dig och den tiden <3

2009-08-09 @ 18:38:35








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0