1439

En hel söndag spenderades åt att städa. När det sedan var klart så bestämde jag mig för att ta ner julgranen. sagt och gjort. Tar ett tag att montera den. Och när det var klart så var det bara att pynta loss. Rött tema iår.. med tanke på att hela mitt vardagsrum/sovrum går i rött tema :) Och när den var pyntad så tände jag ljusstaken och ljus nr två :) Så fram med kameran.. så här är en bild på granen och en fin ljusbild :)



Och självfallet är det Copyright på mina bilder.
De lånas ej utan tillstånd.


Igår var det ada's och ta några cider och tjöta loss hela kvällen. Det gick otroligt snabbt. Men det var en lugn kväll.. Fick också den skriftliga inbjudan till Nyårsmiddagen för stammistarna på Ada's :) Mysigt värre.. hoho.

Imorgon har jag massa ärenden i stan och sedan ringa min lärare och fråga vad som egentligen hände med att skaffa mig en praktikplats. Det är inte meningen att jag ska gå runt hemma hela praktiktiden. Vad lär jag mig då liksom?

Nu fattas bara lite glögg.. får jag ta och köpa till nån annan kväll :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0