dags

Nu har jag svept min bärsmoothie och fixat byxorna. Så nu ska jag ner till gymmet.. solen skiner..Kanske får kameran hänga med på en tur... :)  Fokus på gymmet iallafall...



och, förresten, Lina..

Alla kommentarer du skickar ifrån din IP är blockade.
vilket innebär att jag måste godkänna bara dina kommentarer...
Fattar du inte att ja vet att det är du.. fastän du kallar dig Mia, Nezzie och vafan du kallar dig?....

JA; självklart tar jag åt mig när folk kallar mig fet som en gris. inte för att jag är fet som en gris utan att jag väger en aning för mycket och det är något jag försöker kämpa med. Men när folk kallar mig sådana saker så blir det inte lättare för mig att regaina självförtroende osv. Är det så jävla svårt att förstå.

Det finns massa saker jag kan kalla dig för. Dina brister.. Men jag håller inte på med sånt.... Jag håller grälet till vad det handlar om istället... För kroppsuppbyggnad har inget att göra med våran f.d vänskap.



Kommentarer
Postat av: Mia

Kanske bättre du tar reda på fakta, jag och "Lina" är inte samma person. Skulle omöjligen kunna vara det. Snyggt att du hänger ut någon annan med namn och allt.

2009-02-24 @ 12:21:58
Postat av: LINA

Men din feta jävla kossa. Vem är det som hänger ut vem nu? Jag har inte kallat mig för varken Nezzie eller Mia. Kan du inte bara ta och dö? Du är inte långt ifrån en anmälan för både ärekränkning och förtal. Du är en patetisk figur som måste ljuga för att få folks uppmärksamhet, få empati. Tragiskt, men håll dig fan borta från mig.

2009-02-24 @ 12:58:49
Postat av: Lina

F.ö. heter det brister! Bristningar är något man får när huden töjs ut.. Så att prata om mina bristningar kommer du nog inte så långt med hahahaha

2009-02-24 @ 13:18:59
Postat av: Lina

En till kul grej, Johan tycker inte om dig. Johan har aldrig tyckt om dig. När vi var vänner ifrågasatte han din och min relation flera gånger. Han har aldrig haft kul med dig, snarare ÅT dig isf. Han gillar inte dig eller din attityd alls, inte från första gången han träffat dig! Ytterligare en lögn... Dessutom är det DINA s.k. "vänner" som sagt att DU snackat skit om mig och Johan. Så bra "vänner" har du :)

2009-02-24 @ 13:24:23
Postat av: Anonym

Ska hon snacka om förtal och ärekränkning egentligen. Pah. Större delen av hennes blogg verkar bestå av att hänga ut människor hon inte ens känner, som hon ändå måste fördöma.



du är ju knappast bättre " lina ". Verkar det som.

2009-02-24 @ 13:48:07
Postat av: Anonym

Den där " lina " verkar glömma bort sig själv. Jag minns att hon hängt ut många människor i sina gamla bloggar, även den nya. Helt utan anledning hänger hon ut, beskriver och hävdar att alla vet vilka hon menar etc. Det är ärekränkning och kan anmälas för förtal om det kommer fram. Förstår hon inte det?



Hon verkar med alla bevis ha en skruv lös.

2009-02-24 @ 13:58:32








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0