Fixelur

Nu ska jag åka till Arbetsforum och söka lite jobb och sånt. Kika på utbildningar. Sen ska jag hem och städelura :) Det behövs.. Iallafall damsuga..Och städa toan.. så mycket som Lisa bajsar ;)



Här är förövrigt en lite bättre bild på färgen jag har på håret just nu :)
Jag följde Lizzys förslag att ta bilder i badrumsljus. Jag har ganska mörkt badrum men det blev bättre :)

Förresten till Nezzie.. Jag tror mer på vad min läkare sa till mig om min sjukdom, Dyspepsi, Än på någon internet sida du har hittat information ifrån.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hejsan!

Jag är kompis me angelica och hon berätta att du kan hjälpa än och göra iordning ens blogg. undrar om du skulle vilja hjälpa mig? :)



Ha de gott!

Marlene

2009-02-19 @ 18:23:20
URL: http://marleneg.blogg.se/
Postat av: B

The dörr som kan ge upphov till ångest.. ;)

Rökningen ja, det höll ett gäng månader, sen sket det sig. Ska jag vara ärlig så lägger jag energin på träning och tar itu med the giftpins sen igen.

Kroniskt magsår låter obra du..

Kramen!

2009-02-19 @ 19:41:32
URL: http://zemliz.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0