Gym

Idag gick jag upp kl 10 för att gå till soc och göra en återsökan på bidraget. Sedan promenerade jag, i snön, bort till gymmet och körde spring, spinning, "ski-training", crosstraining samt lite styrka på lår bröst och armar. Sedan unnade jag mig faktiskt 18 minuter i solariet. Det var jättelängesedan jag solade och jag börja faktiskt känna mig hemskt blek.. Spec när jag hade svart hår. Nu är det ju iofs rött igen. Men det var skönt att få en liten gnutta mer färg.

Sedan åkte jag hem och slog på Americas Next Top Model. Som jag tittar på på datorn just nu. Det är faktiskt peppande att få komma in i den kroppen som dom har. så det är lite syftet med att jag glor på det programet.

Nu ska jag fortsätta titta på det Sedan tänkte jag köra några svep med dammsugaren här hemma och eventuellt lägga i den mörkare röda färgen i håret.

Förresten. Så tycker jag att ni är snåla med kommentarer. Jag vet att ni är ca 40 personer varje dag som spanar in denna sidan och många av er är återkommande så.. Kommentera. Säg var ni tycker.. Speciellt om bilderna som togs igår. Vill ha kritik



Ohh förresten en grej. Fick reda på idag att jag träder in i UGA (arbetsgaranti för ungdomar) i början av Mars. Det ska bli kul att få lite mer att göra på dagarna.. Plus att man får en liten yttig slant för att gå lite olika kurser och lära sig saker osv. :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad bra´! Du lyckas alltid ta dig upp snabbt:D

släng upp bild på det röda sen vetja!

2009-02-18 @ 17:48:39
URL: http://bewareofthem.blogg.se/
Postat av: steph

BAh sol, det har vi inte haft bra med pa flera veckor kanns det som..eller okej jag har bara varit borta i 2 veckor. Men jag vagar pasta att det har varit 4 soldagar totalt. Har i Nelson ska det vara mest soltimmar pa aret. Vad hander utanfor? regn och mulet! kram

2009-02-18 @ 22:06:57
URL: http://strnadova.blogg.se/
Postat av: B

Tjena Madde!

Det händer att jag kikar in på din blogg imellanåt, är periodare med att läsa bloggar, så speciellt frekvent är det inte jag hälsar på dock.

Fascineras över dina bloggdesigns, saknar själv total fantasi lr motivation till sånt.. ;)

Take care!

//B från Isrigruvan

2009-02-18 @ 22:44:45
URL: http://zemliz.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0