Malmö

Jag har precis insett en grej.
jag är trött på Göteborg. Jag är trött på krogarna i Göteborg.
Jag är trött på huset jag bor i. Jag är trött på alla jävla äckliga brudar i Göteborg.
Jag är trött på alla giriga fanskap i Göteborg.
Jag är trött på allt i Göteborg. Jag vill ha nytt...

Jag vill flytta till Malmö med Eddie.

Men vi pratade om det i telefon. Hur fan går man till väga..

För att få jobb ska man ha lägenhet och för att få lägenhet ska man få jobb. Och sen vill ju både han och jag plugga också..

Det är ett jävla stort steg. Men det är något jag verkligen skulle villja. Min pappa bor i Malmö och jag har ju varit där ett gäng gånger. Och det är bara massa roliga och mysiga erfarenheter av den staden. Och så är ju skåningar så sköna!!..

Tex. Svenska Akademien Grymmaste hiphop gruppen ever. och var är dom ifrån... SKÅNE!! :)

Största drömmen vore ju ändå att få bo i Turning Torso i Malmö. Men det kan jag ju glömma med det samma :)



Titta här vilken snygg grafitti dom har i Malmö. Det är ju bara för underbart! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Såsom vissa hänger efter/ut dig så skulle jag också vilja flytta. Men du kan iallafall få höra från mig att jag tycker du är starkare än så. Du vet att du inte behöver t.ex blogga om för att hinta åt någon annan vad du tycker är bra/dåligt med människor, förhållanden osv. Du vet att du inte behöver ta skit, du vet också att du inte ens behöver få någon skit för något du inte ens gör/har gjort.



Du är så jävla mycket bättre än så, och innerst inne så vet du det. Patetiska, naiva människor är dom som aldrig kan låta andra vara utan att de hela tiden måste hävda andras oduglighet för att själva se bättre ut, när de egentligen är SÅ mycket sämre. Men kom ihåg att det är dom som är sämre, det är dom som mår dåligt och det är dom som måste kämpa för att må bra. Och de tror de mår bättre genom att göra de onödiga saker de gör.



Du är bättre, och du vågar leva ut dina drömmar.

2009-02-22 @ 22:03:07
URL: http://bewareofthem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såsom vissa hänger efter/ut dig så skulle jag också vilja flytta. Men du kan iallafall få höra från mig att jag tycker du är starkare än så. Du vet att du inte behöver t.ex blogga om för att hinta åt någon annan vad du tycker är bra/dåligt med människor, förhållanden osv. Du vet att du inte behöver ta skit, du vet också att du inte ens behöver få någon skit för något du inte ens gör/har gjort.



Du är så jävla mycket bättre än så, och innerst inne så vet du det. Patetiska, naiva människor är dom som aldrig kan låta andra vara utan att de hela tiden måste hävda andras oduglighet för att själva se bättre ut, när de egentligen är SÅ mycket sämre. Men kom ihåg att det är dom som är sämre, det är dom som mår dåligt och det är dom som måste kämpa för att må bra. Och de tror de mår bättre genom att göra de onödiga saker de gör.



Du är bättre, och du vågar leva ut dina drömmar.

2009-02-22 @ 22:03:49
URL: http://bewareofthem.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0