Whey

Fan vilken najs kväll.
Jag har äntligen fått min kamera.. men inte föränns kl 7 ikväll kan jag använda den.. För den ska ju ladda i 28 timmar.. Anyhow.. Hela släkten var där och det var verkligen kul att få ha.. typ alla där.. Känndes bra :)
Senare kom Larry, Koop, Sanna, Sara och Fille. Och vi började parta. Det var görtrevligt.. Vi tjötade softade och gosade :) Var en riktigt najs kväll.

Men nu mår man som man förtjänar.. Så nu ska det bli lugna puckar ett tag framöver. Nästa helg ska jag och Eddie köra en helweekend på landet. Ta havspromenader, gå ut med Attila, deras fina schäffer, Bada bubbelbad och bara helmysa. Ska bli jättetrevligt så det ser jag fram emot.

Men nu ska jag kura mig i bakismys med vänner :)

Sen ikväll blir det leka med kamera! Tjoho!!

Sen måste jag säga att inte hela släkten läser min blogg men ni som gör TACK SÅ HEMSKT MYCKET för bidragen som blev en kamera till mig :) Tack tack tusen tack! :)

Kommentarer
Postat av: Eigurt

Förlåt att jag missade din dag :( Jag ska gottgöra dig!

2009-02-08 @ 14:40:46
Postat av: steph

lovely med kamera bruden! Jag sitter har, klockan 01 och ar asatrott! kram fran aus

2009-02-08 @ 15:00:17
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0