Bakat

Aawiie.. jag är just färig med chokladcupcakes med apelsinsmak i. Och ovan på har vi en white chocolate frosting.. Samt lite riven choklaad... Aiwwww.. kan knappt låta bli dom men jag sparar dom tills Lisa kommer hem :)

Sitter här hemma och lyssnar på Miss Li skivan jag fick av pappa i jul.. (signerad också) på högsta volym.. måste passa på. för jag har inga grannar i typ två veckor till. Nu ska jag kolla och planera lite med bloggtjejerena om vilken buss vi ska ta till Bloggmiddagen.

nej nu blir jag rädd..
de senaste 5 dagarna har jag haft Dejavu flera gånger om dagen.. Vad betyder det?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men det låter ju bra, om det bara är tåg. Kvart i fem från centralen här alltså och framme sex. Måste man köpa biljett eller kan man stämpla med hundra kort, hmm hur funkar det tro. Det var skit att du var pank, det är jag med i för sig hahah. Får dra med en vinare på tåget ;)

2009-01-20 @ 18:58:57
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

ja det ä ju just det, kan tänka mig att det är en hel del man får stämpla och bara ett hundra kort räcker nog inte, bara till alingsås ska man stämpla nio, en resa, dag trafik. Sen gick ju maten på en hel del med, vet inte hur det var där om det var enda alternativet?!

2009-01-20 @ 21:08:03
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaa får hoppas det, kolla med Linda vilka alternativ som finns, men du får nog räkna med kanske två hundra iaf för tåg skulle jag gissa. Det är vad jag brukar få betala ca till alingsås. Det löser sig nog, vi får tjuvåka annars ;)

2009-01-20 @ 23:06:03
URL: http://sjoquist.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0