Bloggmiddagen.

Okej Då ska vi summera helgen.

På fredagen åkte jag då in för att möta Älskling och vi gick till Salong V.I.P och han blev klippt.. Supersnyggt.. Sedan gick vi till Café Movie Art. Och ät lite mumsiga mackor och drack milkshake. Sedan åkte vi bort till Bowling hallen och körde två serier.. Och det blev helt lika :) Vi fick 143 poäng båda två :) Sedan åkte vi hem och myste med film och mys.



På Lördagen vaknade jag vid 11 tiden och hoppade ner i duschen. När jag kom upp började hårprojektet direkt.. Jag fönade det och "vofflade" i botten för att få upp volymen. Sedan lockade jag heeeeeela håret. Det blev stort och snyggt och jag fick massa beröm för det på bloggmiddagen. Konstigt nog fick jag beröm för färgen med.


Som egentligen är katastrof nu. Luggen är klarröd. Botten mellan röd. I mitten på alla hårstrån är det praktiskt taget orange-blond. Och i topparna är det mööörkröd. Så jag har köpt svart hårfärg nu och imorgon blir det en rejd med det...



Tillbaka till Lördagen.Jag lade makeupen som blev lyckade med mina "kråksparkar" som det kallas när man drar upp eyelinern så det blir lite japanskt över det. Samt ett vitt skimmer över ögonlocket och måttligt med kajal. Och massor av glitter. Och på med den svarta volangklänningen, leggings och stövlar. Samt en svart stickad bolero till. Som sticks massor.
Sen åkte jag in till centralen och mötte upp Sanna på centralstationen Jag hade ett katastrofalt illamående på gång. Men jag höll ihop och lät bli att tänka på det och när vi hade suttit 45 min på tåget så gick det över :) Tjoho. Vi mötte Linda på stationen i Uddevalla och knödde ihop oss i en bil och åkte till Kampenhof. Mötte lite fler tjejer och promenerade till restaurangen. Som var jättemysig.

Det blev förrätt i form av tistelhjärta och getostsås på. Varmrätt i form av ryggbiff med potatiskrockett..Och Efterrätt med amerikansk pannkaka och glass samt chokladsås. Mums. Det vankades tävlingar med roliga priser. Och den Logiska tävlingen vann jag Och jag vann en rosa dildo. Sen vart det öppning av våra älskade goodiebags. Vi blev alla chockade över hur mycket Linda egentligen skrapat ihop. Det kan knappt kallas för goodiebag utan snarare för Goodiesack :)

I våran goodiebag fanns det
En liten påse med prover i från Eleven.se - Strumpebyxor ifrån Ingelita - Specialtillverkade smycken för oss bloggtjejer från Pandia - Två hårspännen och 25% på hela sortimentet ifrån Finehair -  Marshmallows Duschgelé från Fluffbabes - 10 tidningar från Topphälsa - Massageolja och kondomer ifrån Passion Of Sweden - Twinfast proteinpulver och bars samt Viktomin från Styrka Direkt - Tandblekning ifrån easewhite - Angelsspa lipbalm ifrån Eccentric - Chokladkit ifrån jolla.se - Bodyglide, kondomer och dildon jag vann ifrån Intimbutiken - Te kit ifrån Aromboden - Pormasksborttagare från Beautistick - Presentkort ifrån Godisboxen - Smycken, tröja och läppstift ifrån Paggilo - Allas tidning och Allas purse ifrån charlotte.nu - Läppförstoring extreme ifrån SallyHansen.

Visst var det MASSOR? Helt fantastiskt ju!


Här kommer lite bilder ifrån bloggmiddagen. Och TACK SÅ HEMSKT MYCKET LINDA verkligen! Du har verkligen lyckats!
Och Sedan den 2:e Maj kanske det blir en återträff för att fira Saras möhippa med oss tjejer då hon ska gifta sig den 11 maj.

(låt sidan ladda klart så är bilderna klickbara!)

Fixad och Klar för en bloggkväll!

Tjejerna har anlänt

Varmrätten som var Ryggbiff

Sara som vann 2:a pris i tävlingen
jag vann första pris i hennes pris
var en mini vibrator :)

Mitt pris i tävlingen. en rosa dildo.


Tusen tack alla goa tjejer för en superfin kväll!!

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi du är bara för rar,ja den 2 maj måste vi ju ses!!Ganska skönt för min del att jag slipper planera nu på ett tag framöver,hehe...nu kan hjärnan min koppla av;)Men det var värt allt kan ja lova!

Tusen kramar rn trött liten Linda.

2009-01-25 @ 18:51:43
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Tina

Trevligt att läsa om din summering av middagen!



och ja, dit hår var ursnyggt!!!

Jag gillade speciellt färgen, starkt och personligt, säker på att det ska blir svart? Tyckte det glänste otroligt fint i rött.

2009-01-25 @ 18:53:21
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för igår! Du är grym bruden Älskade ditt håt, låt det vara så!!!

Hoppas verkligen att vi ses den 2 maj! Gifter mej den 9 maj... =)

2009-01-25 @ 22:21:08
URL: http://dizela.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0