Glad

Jag tänkte berätta att jag mår jävligt bra just nu. Bortsett ifrån att jag inte fick behålla jobbet på sushibaren trotts att det gick bra. Så mår jag superbra! Jag bor ihop med min vän Lisa och vi trivs jättebra ihop här hemma. Kvällar med varma mackor och Sex and the city.
Jag är hur glad som hellst över att efter separering och isärflytt så hittade jag och min pojkvän tillbaka till varandra. Och det känns jättebra. Bara på  några dagar har alla problem vi hade löst sig. Han har mognat något så ofantligt och vi vet var vi har varandra och vi v et att det är menat att  vara OSS vi denna tiden av våra liv.

Jag är arbetslös och mår bättre än någonsin.

Det är 16 dagar kvar till jag fyller 20 år och jag ska ha festen i onsala tillsammans med fler födelsedagsbarn den 30onde januari.

På lördag är det bloggmiddag. Det ska bli kul att träffa alla bloggdrottningar och äta god mat och ha tävlingar och få spännande  goodiebags :D
Torsdag åker jag bussen ner till där Han bor, övernattar och dagen efter sover vi hos mig. Sedan bloggmiddagen då. Helgen därpå är vi hos honom hela helgen och på fredagen är ju kalaset hos Larry.

Nu ska jag mysa ner mig i min gamla, goa dock lite för hårda säng och sussa. Imorgon ska jag ner till stan för att  handlaa kattmat och kattsand. Sedan husmöte.

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-19 @ 10:59:23
URL: http://mumari.se








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0