Ja..

Då har jag haft en diskution med Honom om möbler och vi är rätt klara med vad som är vems. Jag ska då somsagt hem imorgon och plocka iordning allt. Och till helgen kommer han och hämtar möblerna som är hans och hjälper mig ner med mina gamla möbler som jag har (som tur är) sparat.

Imorgon kommer jag gå upp kl 6 och åka med mamma in till kba för att sedan åka tåg hem. För jag ska till socialkontoret imorgon och ansöka om nästa månad och prata om annat. Försöka se om dom har möbel bidrag för vissa möbler kommer jag sakna.. som köksbord och stolar har jag inga.. taklampor kommer jag vara utan osv.

Sedan ska jag gå förbi familjebostäders kontor och kolla upp lite med uppsägningstider och hur det fungerar när man ska byta lägenhet osv.

Sedan kommer Steph (Tack!) hem till mig och vi ska röja och rensa ut vad som är vems.  (suck nu kommer tårarna igen)
Och förhoppningsvis sover hon över med mig för att sova själv går fortfarande inte. Annars blir det riktigt omstrukturering hemma och ommöblering för att jag ska kunna ha en "mini nystart" tills jag får en ny lägenhet. Nåja.. Nu ska jag upp och se ett avsnitt av Sex and The City för jag tog med mig den boxen.. Räddaren i nöden när man bara gråter hela tiden...suck...

När tar tårarna slut?


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0