ja..

idag har  jag rännt ärenden för mitt bidrag. Sedan var jag på Familjebostäders kontor och pratade om hur jag ska gå tillväga för att hitta en ny lägenhe. sen gick jag hem och började röja. Så nu är allt som är hans packat och jag har tömt det som är mitt från hans hyllor och förberett det.
Imorgon kommer han hit och ska packa på vinden. Får vel se hur det går. Nu har jag bäddat bäddsoffan och ligger och myser med  Sex  And The city.

Bovärden var här och bytte mitt krångliga lås idag så nu glider det upp istället för att man ska behöva stå och lirka i 5 minuter för att komma in i lägenheten.

Jag har faktiskt redan sökt en lägenhet i Kungsladugård. (vid slottsskogen). Men eftersom jag bara har stått på eget förstahandskontrakt i ett år så har jag inte jättemycket förtur. Men...ja..

Faktiskt för tillfället mår jag bättre. Även om j ag är ensam hemma.

Något jag förundras över är att sen det tog slut mellan mig och sambon har det blivit fler än 50 läsare om dagen (till skillnad ifrån 20-30 per d ag) Är jag mer intressant nu bara för min breakup eller?

Jaja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hört talats om karma?

2009-01-12 @ 18:37:44
Postat av: Linda

Ah shit gumman, varför har det tagit slut för?

Kika i min blogg står lite o middagen där nu igen;)



2009-01-12 @ 18:42:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då kanske var det bästa som hände! Har ni försökt så ni kanske passar för varandra, bättre att kommer nu än att ni gör slut efter 10 år tillsammans. Nån finns för dig och det är inte E helt enkelt. Sluta leta och var för dig själv, så kommer kärleken av sig själv.

2009-01-12 @ 19:23:23
Postat av: Sanna

Usch och fy för sådant, ja bloggmiddagen blir en trevlig tillställning i vardagen :) Då får vi roa oss som bara tjejer kan. Hojta till om jag kan göra nått, anything :) Tänk på dig själv nu, gör det du vill göra. Kramar

2009-01-12 @ 19:57:39
URL: http://sjoquist.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0