Jag kan inte fatta det...

1och ett halvt år.... 1och ett halvt år.... jag kan verkligen inte fatta det.

Det är ingen nasty breakup nej.. men vi har fattat att vi inte är på samma nivå alls. Jag vill ha familj och umgås med honom mer. Han vill köpa spel och Bilar och träffa sina vänner mer.  Vi har inga gemensamma hobbies..

Det gör bara så jävla ont.. Vi älskar fortfarande varandra.. jävligt mycket... Och jag gråter i skrivande stund.. Jag kunde inte ens gå ut i sovrummet utan brista ut i ett bölgråt... Helvettesjävlafankärlek suger!!!!!  Jag ska aldrig slänga våran förlovningsring... aldrig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ge upp er kärlek, möt på halva vägen.

Om jag ska vara ärlig så att bilda familj i eran ålder är för tidigt. Och ni har bara varit i hop 1 och ett halvt år. Jag kan förstå att du vill ha rötter efter det du har varit med om. Och med barn får man rötter. Om du tror att man få mer tid för varandra med barn så har du fel. Det är svårare att få vara själva med varandra. Längtar efter den dagen jag får vara själv med Michael. Det är inte lätt. Visst finns det inget underbarare än få barn. Jag var mogen när jag träffade Micce att skaffa barn men han var inte det. Jag älskade honom och fick acceptera det. Fick vänta i sex år.Då sa jag till honom att ni är det dags. Och han fick acceptera mitt beslut. Så jag tycker om ni älskar varandra så får ni mötas han får offra tid till dig och du får acceptera att han inte är mogen att bilda familj. Och ärlig talat så om inte du ta det illa så är inte du mogen heller. Kanske ta ett bryt och hitta er själva. Ni är så unga. Det är nu som ni kan göra vad ni vill utan att ha ansvar med barn. Ska det ni vill innan familjen för sen är det svårare. Tro mig jag vet!!

kram det löser sig nog!

2009-01-10 @ 17:06:32
URL: http://tomtarpaloftet.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men herregud, glömt kika in nu på några dagar. Jag lider med dig och jag vet hur du känner, om du behöver nån att prata med eller något, ett glas vin, så hojta. Vi är säkert olika, men jag är förbannat bra på att lyssna. Vet hur det är när man står vid olika sidor av en väg och vill gå åt olika håll, man kan inte direkt tvinga den andra att välja ens egen väg.



Stor kram.

2009-01-12 @ 18:48:55
URL: http://sjoquist.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0