Jeu

Idag var det en bra dag.. snuvan börjar ge sig.. hostan är kvar.. Men den brukar ju hålla i sig till det sista.  Idag spelade jag och Lisa spel. Pratade en stund om vänner som prioriterar fel. Jag har två vänner som prioriterar kärlek före vänskap i alla väder. Vilket jag och många fler anser fel.

Sedan handlade jag lite mat och grönsaker. Och åkte hem och lagade Gratinerad  kyckling med gorgonzola och rödlök :) Muuumsligt var det!.. och till det vitkål och morötter samt hemmagjord majonäs. Och en halv avokado. Mumsfillibabba blev det.
Och nu sitter jag här och pratar med Linda som ska ha bloggmiddagen i Uddevalla den 24:e. Det ska bli så himla spännande och roligt att gå på den!

Jag vågar inte riktigt gå på gymmet imorgon utan jag börjar nog antingen i helgen eller på måndag. Men jag ska nog köra ett kort pilatespass imorgon och kanske en promenad, om det inte är för halt. För då är det ingen mening för då halkar man ju bara runt och får inget flås.

Idag felanmälde jag låset till våran lägenhetsdörr med. Där man måste lirka i 2 minuter för att få låst dörren. Så det får dom fixa :)

Nu ska jag spana runt på lite bloggar :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Kul att du vill vara med och tävla :)



Jag kan inte ha örhängen för jag är så allergisk, även om det är nickelfritt. Synd, eftersom det finns sååå mycket fina örhängen

2009-01-08 @ 21:03:21
URL: http://xxelinaxx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du bli min mamma som typ, lagar mat åt mig och massaa

2009-01-08 @ 23:07:20








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0