Mat och medecin

Jag tog mig då somsagt ut och skrev ut mina medeciner och köpte massa andra piller eller ja.. treo, ipren och Otrivin, Jag blev glad när jag såg att min läkare hade skrivit recept på min favorit hostmedecin.  Cociliana. Det är en hostmedecin med morfin i som man somnar jättebra med. Jag drack den när jag var storrökare och hade rökhosta men den fungerar lika bra när man är sjuk.

Sedan kom jag hem och vilade mig en stund och sedan gick ja upp och kokade Quinoa och Linser och gjorde mig en god gryta med Morötter, Färsk Ingefära, Linser Quinoa, grönsaksbuljong, Spenat och Rödlök samt lite örter Det blev jättegott! Jag råkade dock hälla i lite för mycket salt men det blev ätbart ändå :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ush då hoppas du kryar på dig..!

Oj cocilana är ju beroendeframkallande skriver de fortfarande ut den medicinen?

2009-01-07 @ 20:11:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi tackar...japp själfallet har jag msn se min mail i e-postfältet;)

Har för mig den medicinen vart ganska omtalad,jag kanske minns fel..hmm

2009-01-07 @ 22:02:03
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0