Nyår 2008/2009

Okej jag ska kämpa en stund med att skriva detta. Då jag har en huvudvärk som långsammt dödar mig känns det som.
Nog om det. Tillbaka till gårdagen!

Jag färgade mitt hår mera rött och sedan kom Lisa tillbaka. Vi började med sminket. Allt som allt tog det 3 timmar att fixa smink och hår. Jag kännde mig som en riktig rockstar :) Sedan kom även Gullan och fixade iordning sig med oss. Vi tog oss en luring och sedan var vi påväg. Stannade vid Mc. Donalds så vi kännde att vi skulle få något i magen innan vi förgiftade våra kroppar med alkohol.

Sedan åkte vi till Biskop. Mötte upp Linda på vägen också. Vi kom dit och hälsade på alla och tackade för inbjudan osv, Där att förgylla våran dag var Emma och Jim som värdar. Mille och Peson, Alex och pojkvän, Linda Lisa Och Gullan, Emelie och tre killar jag inte minns namnen på.

Tolvslaget blev ett stort kramkalas med skumpa och gott på Emmas och Jims balkong. Vi var kvar till 3 tiden då alla började röra sig och då åkte även jag hem. Fick vänta 1 timma på min vagn hem men jag klarade mig. Vaknade upp med en skyhemsk huvudvärk. har provat Treo och massa vatten. Men jag antar att det är min reaktion på mängden alkohol man fick i sig :)

Allt som allt hade jag en underbar kväll och det var en helt underbar plats att få inviga det nya positiva året med.

Tack Jim och Emma.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0