Oj oj oj...

Låååång dag!
Började med att flytta möbler. Stå i och ha sig. Ryggen är helt slut nu känner jag.. Det blev lite för mycket när jag kämpade ner med soffan. Phew... tyvärr har det hänt gräl här hemma. Inte mellan mig och Han. Men två andra. Och för deras skull ska jag inte ta upp det nu men jag är känslomässigt utmattad av att se det kan jag ju säga. :(

Tråkigt att man tror att en människa är frisk i huvudet och sedan inte är det.

Det är lite fler saker kvar att hämta här i lägenheten för Han men det fixas imorgon. Sedan var jag och Lisa helt upptagna med att fixa i hennes rum och fixa i mitt rum. Och nu har vi fått i ordning på det mesta. Så nu ligger några kycklingfiléer på tining så blir det någon mat av det och sedan vid 7tiden kommer det över folk så blir det partaj :)

Nu blir det matlagning.
Puss

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0