SKÄMMS PÅ MIG!

Idag vaknade jag kvart i 1.. Jag skäms något så otroligt. Jag försöker skylla på att katterna vägrade låta mig sova.. vilket är halvt sannt. Men självklart kunde jag försökt somna tidigare. Eller vaknat när min moster ringde mig kl 10 i morse. Det blev ingen tidig morgonpromenad det blev en sen morgonpromenad. Så nu ska jag hälla i mig lite varmt vatten och sedan ska jag gå ner till Willys och hitta lite mer roliga frukter att leka med min nya juicepress med :)
Sedan ska vi åka till min pojkväns pappa och kanske äta lite middag som består av köttfärss (sås för sig) och pasta men jag äter Dinkelpasta och tar med mig egen sallad.

Kommentarer
Postat av: Ida www.iiob.blogspot.com

VAD ROLIGT ATT DU DELTAR!

LYCKA TILL NU =)



Ida www.iiob.blogspot.com

2009-01-03 @ 22:39:21
URL: http://www.iiob.blogspot.com








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0