Sova sötare än sötast.


ARGH!
Min blogg är en total mess. Vad har hänt.. Jag var tvungen att radera massa inlägg och sedan försvann fler.. Och sidan ser HELT galen ut!??!.. Hjälp!




Klockan är nu för mycket för att blogga för jag måste ha min skönhetssömn inför den underbara dagen imorgon.
Jag ska sova jättesött så jag kan bli jättesöt imorgon :)

Såhär ser schemat ut.

11:00 Vakna och klä på mig.
11:30 Nypressad juice
12:00 Pilatespass.
13:00 Lunch
14:00 Möta Lisa på hennes mammas konditori
15:00 Simma 1 km på Lundbybadet med Lisa och Sanna
16:30 Vara färdiga Sminka oss fixa håret och slänga i oss en sallad
17:45 Möta hela sällskapet på Stationen och åka till Onsala.
19:00 Framme = PARTY!
03:00 Bussen går hem.

Yeii! :)

Så nu har jag packat simväska och alkohol och festkläder,smink och plattång.

Jag och Lisa har spenderat kvällen med KamomillThé och Kalaha-spel.
Är verkligen superglad över att det fungerar väldigt bra att bo ihop med Lisa. Horray!

Men somsagt! Klockan är på tok för mycket!
Natti naaatt!! (obs. Blir nog inte alls särskillt mycket bloggandes imorgon)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0