Världens sämsta bloggtopp!

Okej nu blir det lite negativitet. Sorry men jag måste.
Det finns massa listor över bra bloggar. Men inga om dåliga.  Så här ska jag göra min lista över de sämsta bloggarna jag vet. Och jag utmanar er at göra samma.  Gör ni det får ni gärna skriva det här så jag kan se era listor!

1. På plats nr 1 kommer Blondinbella!
Motivering: En blogg som är sveriges mest kända blogg utan andledning. Bruden skriver inget annat än om hennes rikemans-liv och hennes galor och dyra pälskläder. Näää.. usch. och nu är hon med i Lets Dance ockå.. herrejisses

2. På plats nr 2 kommer Kissie!
Motivering: Denna bloggen får för mycket uppmärksamhet än vad den förtjänar. Tjejen kan inte någonting rätt. Är sjukt fördomsfull och något jag inte förstår är att 8 av 10 kommentarer är negativa och ändå har hon jävla massa läsare.

3. På plats nr 3 kommer storsdadspojken!
Motivering: Denna snubben är enbart känd för att h n är blondinbellas pojkvän. Hans blogg är möjligtvis liiite mer intressant än bellas. Men han är ändå bara en överklassidiot.

Nää  nu får det räcka med negativitet. Nu blire ut och handla mat sedan mys och film.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha fan vad rätt verkligen, jag håller med dig!!!!

2009-01-09 @ 19:39:09
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Xenia

Det där är ju ändå sjukt roligt, hur de verkligen tror att de är snyggast av alla och framgångsrika. Tror inte de förstår att alla driver med dem. Jorden anropar! Men såklart, ingen får kritisera dem, vi är ju avundsjuka Jantelagskramare så fort vi gör det. :D

2009-01-09 @ 19:55:20
Postat av: tindralen

Haha det stämmer ju iofs lite :)

Meen ibland blir man jävla irriterad taa tex kissies inlägg där hon spyr ut över hur hon hatar "emos" och säger att dom sitter hemma och skär sig i armarna till bilden av nakna män och sedan avslutar med att säga att hon absolut inte har några fördomar

hahahahahha

2009-01-09 @ 20:17:08
URL: http://tindralen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

skiter väl i om du kommer tillbaka eller inte.

haha, det var det dummaste jag hört.

2009-01-09 @ 20:18:48
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: Belinda

Haha ligger mycket i det du skriver!!



Va kuul, att vi ses på bloggmiddagen! Bor du i närheten lr? ^^

2009-01-09 @ 22:44:13
URL: http://belindas.blogg.se/
Postat av: Maayan

Anledningen att folk läser bloggarna är ju för att det är personer som man älskar att hata som skriver dem. Hehe.

2009-01-11 @ 02:57:38








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0