Yeii

Nu har jag dator med internet också... Min gamla skruttibangbang laptop.. En riktigt burk. Men men.. det får duga :)

Intervjun gick jättebra... Det verkar som att jag får jobbet... Jobbet på en sushibar i Askim!.... Jisses vad jag skulle bli glad då..

Idag hämtade jag ut paketet ifrån Ellos. Med nya sängkläder gardiner hylla och dekoration. Härligt med lite nytt... Nu ska jag surfa lite till sen ska jag vila kroppen.. Den är helt slut.. efter allt spring och stoj när jag egentligen är jättesjuk...

Oh idag åt jag gratinerad kyckling förresten. Med organiska tillbehör och gorgonzola... dinkelpasta och sallad... Nu dricker jag en av mina goda juicer... jag har blivit ett riktigt proffs på juicer... Här kommer några exempel på mina egna recept.

Fruktilicious(fint namn jag kom på)

3. Apelsiner

2. Päron

1. Banan

2. Morötter

1 matsked med färsk mynta.

 

Grönsaksmys.

2 Selleristjälkar

3 morötter

2 nävar babyspenat

2 rödbetor

2 citroner 

1 matsked limeskal att strö över den färdiga juicen

 

Berrie Sherrie

2 dl Hallon

1 dl Blåbär

2 dl Jordgubbar

2 dl mango

2 apelsiner

 

Mums.. nää nu blir det lite House avsnitt...

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott det verkar! Blir riktigt sugen jag:D

2009-01-05 @ 19:23:51
URL: http://fiendette.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad roligt hoppas jobbet blir ditt,kolla in vad jag fick i födelsedags present idag!!



2009-01-05 @ 19:37:49
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0