Att dekorera om

Jepp nu har jag dekorerat om toaletten också.
Energin var fortfarande på topp efter mat och dusch. Så jag röjde med lite småpill.. Och sedan tittade jag på en film "Awake" Superbra film ! *tipsa tipsa tipsa*
Och sedan gick energin igång igen ( hur mycket energi kan man ha?).
Och då gick jag loss med att dekorera om toaletten.
Från blått tema till lila tema med massa handukar med lamm på :). Så mycket lila (hade bara en röd matta men nästan) och lite hemtrevligare..
Jag har tagit bilder på det.. Men eftersom jag överskridit min gräns för visst antal Mb. på bredbandet så går mitt internet SLOOOOWLYYY... så jag oooorkar inte tanka upp bilden..

Men nu...
Nu jävlar.. ska jag se på Crank II...
Jag är helt chockad att det ens finns en 2:a.. kan det bli mer hypat än ettan liksom?..
Jaja vi får se om den är något att ha :)

Hej svej. Och natti..... patti...

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0