Att ha fullt upp.

Phew.. Jag svettas ihjäl.
Först spenderade jag 2 timmar pysslandes ihop en fin present till pappa och en till Kaka. Som fyller år nu snart båda :). Sedan började jag städa. moppa, damma, dammsuga, städa toan, röja kök.. rensa och ha mig.. Det är en jädra fart på mig alltså :)..
Men nu är jag klar med städningen.. Men jag tänkte dra ner till Netto och panta flaskor.. Frågan är om jag vågar gå ner i dessa hemska "städ-kläderna" och mitt flötiga hår ihopsamlat med tofs och panband.
Eller om man ska ta en dusch innan..

Jag tror jag ska våga mig ner.. Och sen när jag kommer hem och vet att allt är gjort ska jag ta en lång go välförtjänt dusch och sedan bara slappa framför en film i mitt fina städade hem:)

Jepp.. det är en plan..

Tjohej!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0