Att misslyckas

Nu har jag suttit i 2 timmar och gjort en träningsvideo att lägga upp på bloggen. Som visar lite hur jag gör när jag tränar hemma.
MEN!.. Jag har dem inne i datorn och allt. Men något fuckar sig när jag ska redigera i Movie Maker. Så allt blev bajs.. Har kämpat i typ 30 min med det och gav precis upp. Så vi får se om det kommer någon annan gång eller om jag får slänga skiten..


Nåväl.. Jag fick en jävla träning iallafall med tanke på alla "feltagningar" "tabbar" osv. hehe...

Nåväl.. Nu ska jag vila magmusklerna och slå på någon film tänkte jag.

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: saaaaaaaaaaaaraaaah

svar till Du har ju snott min headline.

Jag hade "En prinsessas vardag" förut..

Hahah.



ojj förlåt komihåg det från nåns men inte från vems.

om du vill kan jag byta ?

2009-07-13 @ 23:17:25
URL: http://sarahffrank.blogspot.com








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0