En tur på stan

Idag kände jag för att ta mig ut.. Ingen av vännerna kunde ses så jag sällskapade med Lisa till stan (hon skulle till jobbet) och sedan gick jag till Apoteket. Köpte allergimedecin, Nässpray Och "Easy Shavin'" Jag fick detta på ett "Smakprov" från ett företag och provade och störtälskade den.

Easy Shavin' är en rakgel för intima områden. Fungerar självklart också under armarna och på benen, Men de mer intima områdena är ju känsligare så därför denna milda rakgel för intima områden. Den kostar 59 kr på apoteket och det är så mycket som 200 ml. i varje flaska och ganska drygt så det är absolut prisvärt!
Alla som rakar sig på intima ställen borde använda denna. När jag har lite mer pengar över så ska jag även köpa dessa tre.
"Daily Fresh", som är daglig tvätt för intimområde, "Nice'n'Cool", som är som en Aftershave och "Feeling Calm" som är en daglig creme.

Jag köpte också 2 presenter att ge till Eddie på våran 2 års dag som är på lördag (omg, vad tiden går snabbt) Och 6 par örhängen på h&m (eftersom jag tagit ett till hål och inte hade några som passade ihop med andra. Nu har jag 4 hål på ena örat och 2 på den andra (Ska snart ta ett tredje på den andra))

Jag berättar mer om presenterna till Eddie efter lördag då jag vet att han läser bloggen :)

Nu är det borstning och kloklippning av kissarna här hemma och sedan småglo lite på TV4:as special dag med massa Michael Jackson grejsimojs.




Ett stycke presenter till ett stycke älskling :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0