Gött

Igår var det mys i Eddie trädgård med fruktsallad och lite tennis och sedan titta på en ny serie jag kom att gilla som heter Burn Notice .. Fettnajs :) Sedan tog vi ett mysigt bad i hans jacutzi :)
Idag åkte vi först till Kungsmässan och köpte en ny bikini till mig.. 2 för 3.. Och asdyra Quicksilver badshorts till Eddie.
Men nu vet man att dom håller :)
Sedan åkte vi till Kåsjön och badade och åt fruktsallad, solade och läste :)
Nu är jag hemma en snabbis för att mata kissarna och mysa lite.
Sen ska vi hem till Eddie också. vila upp oss lite och sedan antagligen åka och bada ikväll i Lygnen med Larry och lite folk.
Men men.. Nu ska vi åka till landet igen :)

(btw har tatt asnajsiga bilder igår och idag :D )

Kiiiss

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah men gud vad roligt verkligen!!!Lycka till o hoppas du shoppar loss i min shop..har gärna homeparty om du är sugen...pratar du ngt med Sanna?

2009-07-04 @ 19:53:35
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0