Hej

Godmorgon alla kära vänner.
Idag är nog en bra dag tror jag.
Jag vaknade av ett nytt slags alarm. Jag har byttt från opålitliga mobilen till duktiga klockradion. Skönt att vakna till "Rock Klassiker" :)

Idag trodde jag att jag skulle behöva gå till csn. Men icke sa nicke. Jag fick ett epostsvar från csn som talade om det mesta. av mina frågor. Så nu ska jag fylla färdigt blanketten. Och sedan ner till lillekiosken och köpa firmärken och stoppa lånansökan på lådan.
*hålla tummarna*

Sen vit tjugo i 1 så möter jag Steph vid Liseberg och tar emot lite åkbiljetter för sen kommer Madelene och då ska vi åka massor på liseberg :) (Hon har inte varit där sen hon var i 12-års åldern) Och det tänker jag sätta ändring på :)..
ska moffa in henne i Kanonen, Balder, Höjdskräcken och Gasten. Mina 4 personlliga favoriter :D

Jag är glad att jag har vaknat.. För just nu tömmer de glasåtervinningarna utanför och det är ett heeeemskt ljud att vakna till.

Nä nu ska jag fylla i det sista på blanketten.. posta iväg den och sen käka nån slags frukost så jag står mig på Liseberg (Vägrar ta med bankkortet)


(C) Madeleine

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0