Blupp

Jag kunde inte somna så jag läste ut boken. jag kan inte förstå att jag på 6 dagar läste ut hela Twilight Saga på 4 böcker

1982 sidor!
på 6 dagar!


Men mindre bra är att boken är slut. Böckerna är slut. Man får ingen fortsättning. Trotts att historien på riktigt utsträcker sig i all evighet för huvudkarraktärerna. =/
Det kommer trotts allt en 5:e bok ut. Men den ska tydligen vara samma historia sedd ur "Edwards" ögon. Spännande. Men jag vill ha MER! :)

Längtar till den 20 november för då kommer New Moon ut på bio. Filmen baserad på den andra boken. :)
Kan man inte spola tiden?

Jag tror jag måste sova innan min besatthet tar över mig :)

Och. Sen. Nu när jag har lite att oroa mig över.(Läs DETTA inlägg om ni missat)  Så har jag inget att försjunka mig i.
Nåväl Jag kan ju se filmen minnst 10 gånger till utan att tröttna. Och sedan håller jag ju faktiskt på med ett Sex And The City maraton. Fokusera lite på träningen också kanske?.. Mår jag bättre imorgon drar jag till gymmet :)

Men jag mår inte bättre om inte jag får sova inatt..
Skärpning :)

Godnatt <3



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0