Gladeligen

En härlig promenad in till stan i lagom väder :) Fick hämtat min almenacka på AMS som jag glömde där i måndags. Och så gick jag till akedemiebokhandeln. Jag köpte "Om jag kunde drömma" i pocketform men "När jag hör din röst" Fanns bara som inbunden. Men jag var ju tvungen. Egentligen skulle jag villja köpa alla fyra. Men då skulle jag nog stå utan mat resten av månaden :P

Jag var så ivrig med att läsa så jag tog vagnen hem och började läsa för fullt. Det gick nästan inte att sluta. Jag funderade nästan, nästan, på att åka vidare till mölndal och låta vagnen vända bara för att få fortsätta läsa. Men nääe.. Så jag gick av på min hållplats och satte mig på gräsmattan utanför mitt hus och läste en stund. Tills magen började kurra. Så jag gick upp. Och till min stora förvåning hade jag fått hem ett paket.
Med ett pris. Jag hade vunnit i Bianco tävlingen.
En tävling där man skulle lägga upp en bild på sig själv över vad man tyckte om finanskrisen som pågår just nu.. En rätt bra bild enligt både mig själv och domarna i tävlingen :) Så jag fick hem en jättefin lila scarf.. Hur kunde dom veta att jag älskar lila :D Så här är bild på priset.. Och bevis på att min bild var så bra :) Och på dagens bokinköp :).
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa.. läsa tills mina ögon går i kors :D



(ser ni mig?)


Kommentarer
Postat av: Lindis

Böckerna är jättebra! Twilight är bra film så du kommer tycka om böckerna

2009-06-04 @ 16:45:49








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0