Go Dag!

Vaknade vid 10 och hinkade i mig vatten och låg och drog mig till elva typ...
Vid 12 käkade vi frukost, Jag, Lisa och Moa. Och glodde på Sex and The City. Myspys.. Runt 2-3 tiden drog vi in till stan och spanade runt i affärer.. Vandrade runt i stan till 7 då vi åkte till Maxi, där jag hämtade ut mitt paket (Lee stafford hårprodukterna) och handlade lite mat.. Åkte hem och lagade mig en mumsig kycklingwok. Käkade. Softade och sedan hade vi filmmys i Lisas fina ommöblerade rum (hon har fått hit lite mer egna grejer) Så vi tittade på Juno (älska!)

Och nu är jag ikapp tiden. Ska läsa några kapitel och sedan nana. Imorgon blire nog gym för fulla rullar :)

Kiiiiiss

Kommentarer
Postat av: fille

hejsan madde! fille här :D



a little treat for you:



http://www.youtube.com/watch?v=GV0V14WVY5Q&fmt=18



hihi.

2009-06-17 @ 17:37:06








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0