Hemma

Kom just hem från gymmet. Lite smått irriterad av diverse skäl. Men skitsamma.. För nu ska jag dammsuga bort min sura min :)..
Det är städdags.

Sedan är jag i desperat behov av en dusch..

Och ikväll måste/ska jag se på Twilight (filmen).
Det är faktiskt riktigt jäääädra tråkigt att böckerna är slut nu. *fäller en liten tår* ;)

Jag måste hitta något annat att fördjupa mig i..
Kanske skulle ta cykeln en sväng till biblioteket och låna lite böcker. idag eller imorgon,.. beroende på hur lång tid det tar att städa.
Jag är ganska säkert inne i en läsperiod nu iallafall. Får vel se om den håller till en annan bok. Kan bli svårt att överslå Twilight böckerna. Men vi får se..

BTW.: SUPERBRA STÄDMUSIK!! (fast videon är ganska läääskig)



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0