Lång dag

Min mat håller på att kallna..

Men.. Dagen börja med att röja i lisas rum.. bära upp min 90säng och ner med min gamla slita soffa.. sedan käka och så.. sen kommer lisas pappa med hennes säng och lite andra grejsor.. vi gjorde iordning och nu har hon det jättefint..
Sen blev vi sugna på att dra till något hemma.. Så vi trodde systemet på b-parken hade öppet till 7... men nej.. 6.. tydligen. men vi mötte Moa som hade lite vin och sånt.. så vi grunda med en öl på Bryggeriet.. och sedan till Näckros för att vina oss.. Sedan drog vi till Rockbaren.. woow... Nya toaletter hade dom.... sååååå chockad var jag.. har ratat det stället ett bra tag.. men nu.. överaskar dom en med nya fräscha toaletter som luktar mums :)... nästan :):...Träffa asnajsa Dalamålingar som bjöd och sånt :)
jag önskade massa go musik hos bartenderna hela kvällen och blev buddies med dem och vakten :).. Sen stände dem kl 1.. och vi drog till diamond Dogs.. men jag var så seg så jag tog mig en promenad hem och nu kallnar nästan maten :D..

Natti

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0