Post

Iåg låg och och lästa ut 3an. Låg till halv 3 på natten.. =/.. Dom är ju så bra...
Och oouugh vad det svider att jag inte kan köpa 4an nu.. :(:(... Kanske... inte...

Anyhow så vaknade jag av att posten ringlade ner brevlådan. Det vanliga tråkiga.
Men så såg jag ett kuvert med  pappas handstil på. Flinade och tänkte: " Dom vanliga flummiga vykorten han ibland skickar när han åker iväg". Men detta vägde mer. Jag klämde försiktigt på det och kännde vad det var trodde jag. Men tog inga förhastade slutsatser. Och öppnade den.
 Det var vad jag hade känt. Ett minneskort. 8 gigs minneskort till kameran.
Tack tack tack, pappa och Tove!! Ihk :)

Idag... vettifan vad som händer. Om man släpar iväg sig till gymmet. Eller om man nöjer sig med en promenad i det ganska fina vädret. Eller om man städar. Eller något..

Det återstår väl att se.
Ja börjar med att ringa VC Gibraltar om knölen i magen.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0