Suck

Är jag av samma sort som alla andra människor?. Är det något fel på mig? Har jag ens en positiv framtid framför mig? Och varför i helvette slutar jag aldrig må dåligt?
Nä det stämmer. Jag orkar fan inte hålla inne på det mer....

Jag gräver djupt i adresslistor och telefonböcker för att hitta någon att ens vara med. Varje dag är det samma tanke
"Vem ska undvika att vara med mig idag då?"
Är jag så jävla avskyvärd?

Jag hatar numera värmen.. Mina nätter är till för att sovas. Inte för att vrida sig runt av värmeslag. Eller gå upp och se till att katterna inte smälter bort.

Jag hatar mat. Jag funderar på att ge upp mat totalt..Dricka mig smal och leva bra.  (Snälla ta inte detta som att jag ska det. Och skriv inte massa fåniga kommentarer, det är bara jag som reflekterar över mitt liv så har du inge vettigt att säga så låt mig vara)

Idag, bada med Madelene i Kåsjön. Orkar man mer än att bada? Neeed water!

Äckliga liv. Äckliga Madeleine..

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0