Underbart!

Har haft en underbar dag med FavoritLinda!
Vi möttes på korsvägen och köpte oss varsin baguette.. Och åkte upp till Delsjön. Lång promenix upp.. Och såklart sitter vi ju alltid längst ut på udden i delsjön.. bästa platsen :) Men det är ju en plågsam promenad dit.. Men då är man gött svettig så man kan ta sig ett dopp.. Sagt och gjort.. första doppet iår kirrat. Sen gjorde jag något jag älskar. Tvätta håret i sjö.. Det är mysigt som fan :)

Vi badade och flamsade och kollade på roliga änder :) Och söt hund :) Lyssnade på jobbiga målbrottkillars tetiga diskution.
Fett kul!.. Sen runt... 5-6 tiden tror jag började vi promenera hem. Hälsade på Lindas Kusse Urre/Emma som satt i teknikbacken med andra polare. Sen promenera hem.. Dum som jag är valde jag mina flipflop.. Feeeel..
Har världens största blåsa mellan stortån och "pekfingertån" urk.. Sedan åkte vi till Focus och köpte Mac and cheese. Drog hem i slomotion för mina onda fötter. Och lagade maten :) Kolla på Sex and The City (jepp.. dags för den boxen igen) och mumsade. Sen tog vi oss ner till Filmtajm. Köpte en liten påse godis och drog hem och tittade på "En prinsessas Dagbok" :) Älskar den filmen. Sen nyss för 30 min sen så drog Linda hem och här sitter jag. Med fläkten på i bakgrunden för att stå ut med hettan i min lägenhet.

Snart dags för att sova.
Imorgon fyller BästisSteph 20 jordsnurr. Då äre party på Terassen på Hotel Flora. Bålparty :) Ska bli riktigt roligt :)
Så imorgon ska jag köra en "Spa-dag" Först börja dagen med ett dubbelpass på min LTT (träningsmaskin) Och sedan ett gäng övningar på Pilatesbollen. Och sedan ner i duschen. Och snygga till mig riktigt rejält :D

Skojjsigt värre.

Nu blire vel lite datasittandes till. Lagom till att smsa Steph på tolvslaget sen blire att försöka somna i denna hetta.. (Tacka Maxi för min underbara fläckt)





Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte härlig dag! ÄLSKA!!

2009-06-02 @ 00:17:35








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0