Dags att sova

Imorgon blir det en tidigt imorgon. Jag ska upp kl halv 7 och åka till Långedrag för att börja en utbildning i jobbcoaching. Det ska bli intressant.
Efter det ska jag åka till Komvux och kolla runt på utbildningar till Hösten. Sedan blir det om jag inte är för trött hem och hämta gymväskan och dra till gymmet och köra på som sjutton och sedan simma ett antal längder.. Jepp Jepp!

Så nu är det dags för mig att sova. Sova gott i min nybäddade säng som luktar underbart av mitt goa sköljmedel.

Imorgon ska jag även börja planera en ny diet. Som heter madde-dieten. Haha nä. Men jag tänker börja köpa pulversoppor och dricka dessa. Och sedan endast äta ett mål om dagen dvs. Middag och sedan byta ut resten mot soppor och frukt. Och självklart kombinera med träning. Denna diet kommer börja lite smått snart. För jag har några soppor hemma. Men sättas igång rejält runt den 25:e för då får jag pengar och kan köpa hem ett gäng soppor. Om inte jag kanske köper det i veckan (beroende på vad jag har på kontot)


Jepp men nu är det sängdags för mig somsagt..

Kram kram

Update:
Nej inte ett mål om dagen. Ett matigt mål om dagen och resten blir soppor alltså

frukost = soppa Lunch  = soppa Middag = mat Kvällsmat = soppa.

Dumma mig jag kan inte sova. Och klockan tickar. Jag ska upp om 5 timmar

Kommentarer
Postat av: Nattis

Om du äter bara en gång om dagen så ställer sig din kropp insig på att det är dåliga tider dvs svält. Den lagrar då precis allt den kan i dina fettceller och skapar nys så mycket den bara orkar. Om du så mycket som tittar åp något med socker i så går du upp 3 kilo till. Ät ordentligt, små portioner flera gånger om dagen istället, det funkar tro mig, eller ta LCHF (low carb Hi fat). MEM SVÄLT DIG INTE. Ska du dessutom träna så.. nej Madde, inte bra alls, inte bra alls!

kram

2009-03-16 @ 01:14:14
URL: http://www.metrobloggen.e/Natthemligheter
Postat av: Anonym

Om du vill leva nyttigt så är pulversoppor inte att föredra. De innehåller väldigt mycket salt och absolut ingenting som är nyttigt. Gör egna soppor istället på grönsaker, så får du i dig något nyttigt och lättsmält. Svält diet är inte att lita på, dock. För man går ner väldigt mycket i vattenvikt och väldigt lite i fett. Det borde väl du veta? Men du har ju provat ett x antal dieter, så sluta gå på dieter och ät vad du vill istället.

Det måste bara frustrerande att kämpa utan resultat.

2009-03-16 @ 08:32:20
Postat av: Linda

Pulversoppor e det onyttigaste som finns lika med pulverspåser,tror du behöver läsa på lite vad som är bra o inte gumman lilla;)

Man skall äta regelbundet. Sedan så dricker du vin det är det onyttigaste du kan få i så är du mån att gå ned i vikt skall du sluta dricka alkohol,hmm inga undanflykter om att man måste unna sig o leva. Läs på o skärpning!Håller med ovan inlägg med...

2009-03-16 @ 09:01:15
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: en hängiven läsare

Det absolut enda du gör och tänker på är att planera dieter som inte funkar för dig. Det du gör är inte hälsosamt, rent psykiskt. Ingen är skapt till att livet ska kretsa till val av mat, man ska äta det man behöver och leva hälsosamt. Om du vill ha en lyckad viktnedgång så ska du uppsöka läkare, där mäter och väger de dig och tar prover så du får reda på vad du behöver. Det första du borde sluta göra är att tänka, eller snarare vara besatt. Ingen mår bra av att hålla på som du gör. Att ständigt gå på dieter ( som du för övrigt aldrig avslutar utan du hoppar in i något nytt hela tiden, hur tror du att du kommer få några resultat om du inte håller dig till En diet? ). Resultatet av hur nedvärderande du behandlar sig själv är jojobantning. Du festar, dricker alkohol och förväntar dig sedan att tappa mycket i vikt? Det är bra att du rör på dig. Men sluta, för din egen skull att vara så besatt av din vikt. Du är med all säkerhet inte ens överviktig.

2009-03-16 @ 12:45:40
Postat av: hängiven läsare

skrev fel: att sluta tänka och sluta vara besatt.

2009-03-16 @ 12:46:39








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0