Namnsdag

Jag har namnsdag den 22:juli. Madeleine.
Varför får inte jag flera tusen grattulationer och stå på ett podie och låta blommorna kastas till mig och flaggan rest i hela sverige för min skull?

Jepp. Viktoria har namnsdag idag. Osis att man inte var en kronprinsessa. Och dessutom tycker jag synd om prinsessan Madeleine som inte heller får massa flaggor resta och grattulationer som Viktoria. För hade åtminstonne flaggan rests för henne så hade jag kunnat lådsas att det var åt mig.

Tänk vad avundsjuk Madeleine måste vara med allt som Viktoria får. Och inte nog med hennes namnsdag. För hon får bli drottning sedan också. 

Nä.. Ska man bli miljonär istället?
Jepp det kör vi på!


Lär mer om Viktorias dag här!



Och för att avrunda så ska jag gnälla lite nu.
Nej! Jag vill inte prenumera på din blogg på bloglovin' bara för att du skriver en kommentar om att vi ska "prenumera på varandra. "
Jag prenumerar på de bloggar jag finner intressanta och jag finner dom själv.

Over'n'out!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0