Phews

Ja..det är det rätta ordet av vad jag känner just nu. Först till Läkarn, sen till Apoteket sen till Socialen sen till Gymmet, Sen till Lenas konditori. sen till Arbetsförmedlingen. PHEW!!

Om en timma kommer en tjej som ska hämta lite möbler jag laggt ut på blocket. 400kr rikare yepp :) Och så har jag varit uppe på vinden och tagit kort på andra grejer jag vill sälja.

Sedan kanske vi ska ut och handla på Ö&B med Lena. Och sedan blir det antagligen till Henriksberg för att titta på Jim's band "Malus Castor" när dem spelar.

Oj nej nu såg jag att det är imorgon Malus spelar.. jahaja..

Looong day!

Nu ska jag lägga upp bilderna och lägga ut en ny annons.

Imorgon  blir det stääd För fulla påkar.. Ingen vila och ro här inte... ;)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0