STÄDA STÄDA STÄDA!

Det finns inget stopp på mig. Jag bara städar och härjar hela tiden :P.
Nu har jag putsat massa fönster som inte är putsade på 5-10 år. Och bytt gardiner och dukar i köket så det är ljust och vårigt där inne nu. Lite lantlg känsla faktiskt.

Så nu ska jag ta mig en pulversoppa och sedan ut på långpromenad. Kameran får följa med ifall jag skulle hitta något kul :)

Här är lite bilder på mitt härj. (låt sidan ladda klart och klicka sedan på dem för att förstora!)


Jag försöker städa ugnen och Lisa håller på och stör med dumheter. Fy på henne!


Nu ska jag ta mig an detta sannerligen smutsiga fönster.


Man ser ju inte ens ut genom det. Suck.


Titta så fint det blev i köket nu. Lite lantlig känsla över det med ljusa gardiner och dukar.


Och ser ni? Man ser ut genom fönstret :)

duktiga jag.
Förresten. Jag ska packa. Sen gå ut på promenad :) Eller nej.. Promenad först.. Innan solen bajsar ner sig. Sen kan jag packa. Sedan äta mat. Maaaaat.. Jobbiga diet.. Hoppas fan det fungerar nu.!



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0