Dagen i sin ära.

Mamma kom vid 3-4 tiden och hämtade mig och vi åkte och handlade lite grejor till henne på Freeport och sedan till Maxi så fick jag köpt lite mer kattmat också :) så mina mysingar är säkra månaden ut..

Dom sover ensamma inatt så jag saknar dom :)
Men har mysigt med mammas vovve och kisse..

Nåväl.. sedan åkte vi hem till en arg och jävligt jobbig lillebror. Var ute och röjde i hennes trädgård.. värsta träningspasset.. Men tyvärr glömde jag mitt hopprep hemma.. besvikeeen.. men jag kanske hittar något annat rep att hoppa med imorgon..
Nåväl.. Sedan ut på promenad med vovven. Och sedan hem igen och då gjorde jag chokladdoppade jordgubbar i 80% choklad. De ska vi äta snart. för då är det dags för att se på "The Happening".

Imorgon blir det mer trädgårds röj och annat. Sedan kommer kanske Eddski och hämtar mig här imorgon. Så äre så äre..

Nä nu är det dags för mamma-mys i sängen :) Med jordgubbar och film :)

Natti <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah nelly har fått alldeles för mkt snyggt så jag blir tokig!!Ah kockutbildning alltså fasiken vad roligt verkligen!

Håller tummarna!

2009-05-15 @ 18:42:58
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0