Lång dag

Phews...

Gymmet körde jag på så gott jag kunde..Hade sjukt svårt med bicepsen pg.a träningsverken. Och nu har den byggts på ganska bra med träningsverk. Har fått en såndär go bula på armen. För svullnad i pumpad muskel :)
Sedan vart det in till stan. Möta Moa. Och sedan till en annan vän till Moa i Kortedala. hänga där lite. Sen in till stan. Och hem.

På gymmet idag visade Michelle mig speciella marklyft. Som var riktiga cellulitätare tydligen. sagt och gjort körde så gott jag kunde. Tillslut när jag senare låg i solariet så darrade benen sjukt mycket. :)
 Nu är jag superhungrig och ska göra något att äta och slå på lite vänner och bara låta benen pulsera av träningsverk :)


Kommentarer
Postat av: michelle

juuuust så!! hähä! :D

2009-05-13 @ 08:35:08
URL: http://metrobloggen.se/michiq








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0