Lisas dag

Jag vaknade vid halv 11. Och började dagen med en politisk debatt över telefon med pojkvännen.. Inte det bästa..

Inte fan trodde jag att jag skulle sätta mig in såhär djupt.. Jag gillar inte att det skapar konflikter.. Men å andra sidan är folk ju så ofattbart dumma. Jag syftar inte på er som röstar PP. Utan jag syftar på endel dumma kommentarer jag fått.. Åsikten är fri. Men man får ju ha lite hjänceller om man ska kunna rösta..

Anyhow.
Det är Lisas dag idag. Jag längtar tills att få se henne springa ut med det vackra leendet.. Jag kommer nog gråta. Både av skälet att det är min tjej som blir stor. Och om att jag själv aldrig kommer få känna den lyckan att ta studenten.
Sedan är det mottagning hemma hos Lisas mamma. Ska bli trevligt..
Jag har precis sminkat och klätt mig min nya klänning :)

Jag är snygg som attans idag.. vi gillarT'!
Anledningen att jag känner mig så snygg är nog att jag sminkar mig typ 1 gång i veckan nu för tiden. Om ens det.
Bra för hyn. Och man känner sig extra fin när man väl sminkar sig :)


Nä nu ska jag käka frukost och sedan förbereda mig för att åka om 30 min :)

GRATTIS TILL STUDENTEN BABY
I LOVE YOU!!!!



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0