Snåla

Jepp. Denna månaden blir det slösa. Satt precis och kollade igenom räkningar och räknade ut en budget. Och jag har endast 2272 kr kvar efter räkningar. Och det kommer ju gå till mat osv. Men egentligen behöver jag 4-5 nya tröjor och linnen. För jag har förlorat massor (gått sönder, tappat bort) Osv. Och det börjar bli jobbigt att behöva tvätta ofta för att kunna ha kläder. Så.. Det ska bli blocket letning för mig. Jepp jepp...

Om drygt en vecka får jag reda på beskedet om jag kommit in på skolan eller ej. Lisa sa det till mig att hon är jättenyfiken hon med. Det är lika läskigt som när man väntade för att få se om man kommit in på gymnasiet man ville gå på :)

Ihk...

Anyhow.
Jag får ju en bra skatteåterbäring i slutet av månaden fast den kommer jag dock ha till att leva på i 2 månader.. Såå... :)

Nä nu ska jag blocketsurfa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar skatteåterbäring! =D

2009-05-25 @ 20:42:30
URL: http://enrolig.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0