Städ

Efter några vänner avsnitt så slog jag på min "energi-knapp" Och plockade fram dammsugaren. Körde svep över hela lägeheten och duvet. Börjar men med något så hittar man allitd något annat.. Så nu är köket fläckfritt. golven rena. Och glasbordet putsat..
Oh.. och så passade jag på att göra rent dammsugaren.. Jag har ju en såndär påsfri dammsugare. Så nu tjuter den inte som den gjorde förut :).. Jo.. och så har jag städat katternas vattenfontän och kokat deras matskålar. Duktiga Madde :)

Och nu står en ungsform i ugnen fylld med laxkotletter, bladspenat, turkisk yoghurt, vitlök och räkor samt några potatis skivor :) Mums.. det börjar dofta gott. Så jag ska snart kolla till den :)

Nöjd med min insatts idag iallafall..
Sedan ikväll blir det eventuellt att hjälpa Lisa renskriva ett arbete.

Take Care!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0