1417

Detta kan inte vara en bra dag..
Jag känner ångesten slingra sig runt mig. Som en jävla orm.
GÅ HÄR IFRÅN JAG VILL INTE HA DIG HÄR FATTAR DU INTE DET?

Jag KAN inte missa mer skola nu. Och fan heller inte på grund av jävla ångest attacker..
Nä för enligt dig fick jag inte resa mig upp ur sängen idag. för då skulle jag svimma. DRA ÅT HELVETTE SÄGER JAG!
Jag får inte göra vad jag vill. för något i mitt huvud säger att det är fel.
Jag har aldrig fått göra vad jag vill pg.a tvångstankarna. Och dom kan jag tydligen inte komma undan. Men ångesten. Nä du är inte här ofta. Men..Det är härligt att du ser till att ha vägarna förbi när ingen kan hjälpa mig.. Tack..

l

Fan jag måste ha något att sysselsätta mig med. Något att till fullo koncentrera mig på så jag slipper tänka något speciellt.. Fuck..
Vad?


Och alla vänner är borta nu. En är på Orust, en är i Karlstad och en är i London och en ska inte bo här denna veckan. Jag kommer vara helt jävla ensam.. Faaan fan fan fan fan fan fan...

Snälla kära ångest lämna mig ifred.

Är jag helt dum i huvudet om jag julpyntar idag bara för att ha något att göra?

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0